خانه استانبول

این سایت با بیش از 15 سال سابقه کار با کادر بسیار متخصص در زمینه مشاوره ملک وخانه برای شما عزیزان بهترین ها را در نظر می گیرد.

خانه استانبول

این سایت با بیش از 15 سال سابقه کار با کادر بسیار متخصص در زمینه مشاوره ملک وخانه برای شما عزیزان بهترین ها را در نظر می گیرد.

استانبول

استانبول

  •  در گفتار خویش از کلمات و جملات مثبت استفاده کنید ( شاد باشید، موفق باشید، روز خوبی داشته باشید و ... )
  •  از چشم هم چشمی و حسادت که باعث ایجاد افکار منفی می شود دوری کنید و بکوشید روش زندگیتان را خود انتخاب نمایید .
  •  همیشه نیمه پر لیوان را ببینید .
  •  در ارتباطات اجتماعی خود با دیگران حسن ظن داشته باشید و بکوشید در حد توان به دیگران خدمت کنید و یاری رسانید .
  •  از منفی بافی و منفی گرایی دست بردارید .
  •  با وجود تمکر در باره گذشته و آینده در زمان حال زندگی کنید و از آنچه دارید راضی و خشنود باشید .
  • بکوشید فردی بشاش، سرزنده، پرانرژی، توانا و خوش مشرب باشید .
  • از کلمات مثبت استفاده کنید.
  • نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید و خود را خوب، توانا و با ارزش بدانید .
  •  از تردید و دو دلی دوری و کارها را با جدیت دنبال کنید .
  •  به ندای منفی درون خود و تلقین های مخرب و نگران کننده دیگران توجه نکنید .

هیچ اندیشه بدی را در سر یا دل خود جای مده. ( کنفسیوس )
آنکه خیال می کند شاید فردا گرفتار شود از آنکه امروز گرفتار است بیشتر رنج می برد . ( محمد حجازی )
آینده را از دریچه ترس و وحشت نگاه نکنید . ( آی آچ هاریمن )
مغز بشر در موقع خود می تواند بهشتی از جهنم و دوزخی از بهشت به وجود بیاورد . هیچ چیز خوب یا بد نیست، قوه اندیشه ما بدی و خوبی، سعادت و شقاوت را می آفریند . ( برنارد شاو )
بدبین می گوید، شب فرا رسیده است، خوش بین می گوید صبح در راه است . ( حیدری )
  1.  قدرشناسی، حس امید و شادکامی را وارد زندگی تان کنید هر روز صبح که از خواب بر می خیزید با نگاه کردن به آسمان، چهره فرزند یا همسرتان یک منظره یک تابلوی نقاشی زیبا خود را با نشاط و خوشبینی و همچنین تشکر ویزه از خداوند برای تمام نعمت هایی که در زندگی به شما داده است بیاغازید .
  2.  وقتی می خواهید بخوابید، به تمام آنچه که شادتان می کند بیندیشید. حتی برای اتفاقات کوچکی که آن روز بریتان رخ داده است، شکرگزار خداوند و افرادی باشید که سبب آن بودهاند .
  3. به قدرت بی کران خداوند ایمان داشته باشید و بعد از تلاشتان نتیجه را به خداوند بسپارید 
  4.  به مشکلات به عنوان ابزاری برای ارزیابی توانایی هایتان نگاه کنید و هرگز نتیجه بدی را پیش بینی نکنید، زیرا مستئل به اندازه ای مهم هستند که شما آن ها را مهم می پندارید .
  5.  قدر لحظات خوب زندگی فردی و شغلی خود را بدانید و از انها به خوبی بهره ببرید، زیرا هرگز تکرار نخواهد شد .



نقاشی بر روی چشم انداز نظریه، که نشان میدهد درک فن آوری های جدید در دانش به این فن آوری (کاهنمن و تورسکی، 1979) بستگی دارد، ما از یک روش یکپارچه از TA (ITA) استفاده میکنیم این روش ما را قادر می سازد برای مقایسه ادراک بالقوه AM از گفتمان در میان کارشناسان و به درگیر شدن در توسعه این فن آوری (CTA) به برداشت از سیاست گذاران و عموم مردم در وضع موجود از این فن آوری (TTA) منجر شده است. برای رسیدن به این، ما از اعضای بزرگترین آلمانی زبان فروم آنلاین AM و (کارشناسان)، اعضای موسسات اتریشی درگیر در طراحی شرایط چارچوب تنظیمی (سیاست گذاران) و یک نمونه تصادفی گرفته شده از اتریش نزدیک جمعیت عمومی (عموم مردم) استفاده کردیم .مقایسه نتایج حاصل از نتایج فرهنگ و هنر ما به دست آمده از کارشناسان و نتایج به دست آمده از TTA سیاست گذاران ما را قادر ساخت که به شناسایی نیاز به اقدام در مورد و مورد توجه و تخصیص منابع عمومی بپردازیم. در ITA، نتیجه نتایج فرهنگ ما و هنر ما به دست آمده از کارشناسان و مقایسه و نتایج به دست آمده از TTA عموم مردم است. این مقایسه نیاز به اقدام در بخشی از کارشناسان، کسب و کار و سیاست گذاران در مورد ایجاد افکار عمومی که به عنوان یک مشروعیت دموکراتیک سیاست های نوآوری در حوزه AM است خدمت نشان دهد.


با استفاده از چرخش مرجع برای تراز کردن اشیاء

برای تراز کردن مجموعه اشیاء به صورت گرافیکی با دیگری ، می توانید از گزینه مرجع فرمان rotate استفاده کنید

هدف - شی. به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید مجموعه ای از دایره ها را درون شش گوش بچرخانید تا با آنها همسو شوید

گوشه شش گوش

برای این کار می توانید از گزینه مرجع به شرح زیر استفاده کنید:

1 فرمان چرخش را شروع کرده و حلقه ها را انتخاب کنید.

2 در قسمت پایه مشخص کنید: سریع ، از osnap Center استفاده کنید تا مرکز شش ضلعی را انتخاب کنید

همانطور که توسط دایره مرکزی نشان داده شده است. پس از انجام این کار ، اشیاء در اطراف انتخاب شده می چرخند

هنگام حرکت مکان نما خود ، نقطه را نشان دهید.


3 در زاویه چرخش مشخص کنید یا [کپی / مرجع]: سریع ، وارد R↵ شوید.

4 در مشخص کردن زاویه مرجع <0>: سریع ، از osnap Center برای انتخاب استفاده کنید

مرکز شش ضلعی دوباره. همچنین می توانید از آخرین نکته انتخابی ، @ ↵ را وارد کنید

مرکز بود

5 در قسمت دوم مشخص کنید: سریع ، از osnap Center استفاده کنید تا مرکز یکی را انتخاب کنید

حلقه‌هایی که می‌خواهید با شش ضلعی هماهنگ شوید. اکنون ، هنگامی که مکان نما را حرکت می دهید ، حلقه را تغییر می دهید

مرکزی که شما انتخاب کردید با زاویه مکان نما مطابقت دارد.

6 در مشخص کردن زاویه جدید یا [امتیاز]: بی درنگ ، از osnap نقطه انتهایی برای انتخاب استفاده کنید

یکی از گوشه های شش گوش دایره ها با گوشه ها تراز می شوند.

همچنین می توانید برای تراز کردن اشیاء از گیره استفاده کنید. در اینجا آمده است: شی یا مجموعه اشیاء را انتخاب کنید و سپس

روی یک دسته کلیک کنید گرفتن چگونگی انتخاب شما به نقطه چرخش تبدیل می شود ، بنابراین این دسته اول را با دقت انتخاب کنید.

راست کلیک کنید و چرخش را انتخاب کنید. R↵ را تایپ کنید و گیره ای را که انتخاب کرده اید و نکته دیگری را انتخاب کنید

برای تعیین زاویه مرجع در آخر ، زاویه جدید را برای شی یا مجموعه اشیاء انتخاب کنید. اگر

شما می خواهید در مورد نقطه ای غیر از اولین grip بچرخید ، از گزینه Grip Base کلیک راست کنید.

اگر می خواهید با گزینه مرجع چرخش آزمایش کنید ، نمونه ای از آن را ارائه می دهیم

می توانید از rotatereference.dwg استفاده کنید.




به سوال پژوهش، به طور خاص، که در نتیجه مطرح میشود این است که سیاست زمینه اقدام نوآوری نیاز به تمرکز بر مورد AM  که ممکن است از نظر کارآفرینی فن آوری کنه چیست؟ برای پاسخ به این سوال، ارزیابی تکنولوژی (TA)، با هدف ارائه بینش در فن آوری های جدید و پیامدهای اجتماعی به احتمال زیاد خود (ون Eijndhoven، 1997)، استفاده شده است. ارزیابی تکنولوژی سنتی (TTA) یک فعالیت تحلیلی است، هدف از ارائه تصمیم گیرندگان با تجزیه و تحلیل آن هدف از اثرات یک تکنولوژی داده شده است. با گذشت زمان، TA به سمت ارزیابی تکنولوژی سازنده (CTA) تبدیل شده است. فرهنگ و هنر یک فرایند تعاملی است که شامل همه ذینفعان و با هدف پیش بینی اثرات اجتماعی آینده از فن آوری جدید است. فرهنگ و هنر نیز مبنایی برای تدوین مداخلات سیاست به طوری که برای نفوذ در مسیر توسعه این فن آوری ها (؛ Schot و تبدیل، 1996 Collingridge، 1980) فراهم می کند.

نقاشی بر روی چشم انداز نظریه، که نشان میدهد درک فن آوری های جدید در دانش به این فن آوری (کاهنمن و تورسکی، 1979) بستگی دارد، ما از یک روش یکپارچه از TA (ITA) استفاده میکنیم این روش ما را قادر می سازد برای مقایسه ادراک بالقوه AM از گفتمان در میان کارشناسان و به درگیر شدن در توسعه این فن آوری (CTA) به برداشت از سیاست گذاران و عموم مردم در وضع موجود از این فن آوری (TTA) منجر شده است. برای رسیدن به این، ما از اعضای بزرگترین آلمانی زبان فروم آنلاین AM و (کارشناسان)، اعضای موسسات اتریشی درگیر در طراحی شرایط چارچوب تنظیمی (سیاست گذاران) و یک نمونه تصادفی گرفته شده از اتریش نزدیک جمعیت عمومی (عموم مردم) استفاده کردیم .مقایسه نتایج حاصل از نتایج فرهنگ و هنر ما به دست آمده از کارشناسان و نتایج به دست آمده از TTA سیاست گذاران ما را قادر ساخت که به شناسایی نیاز به اقدام در مورد و مورد توجه و تخصیص منابع عمومی بپردازیم. در ITA، نتیجه نتایج فرهنگ ما و هنر ما به دست آمده از کارشناسان و مقایسه و نتایج به دست آمده از TTA عموم مردم است. این مقایسه نیاز به اقدام در بخشی از کارشناسان، کسب و کار و سیاست گذاران در مورد ایجاد افکار عمومی که به عنوان یک مشروعیت دموکراتیک سیاست های نوآوری در حوزه AM است خدمت نشان دهد.

در این نظر سنجی در مجموع 407 پاسخ قابل تحلیل به همراه دارد.استفاده از یک مستقل از آزمون T در می یابیم که، در مقایسه با کارشناسان، سیاست گذاران یک انتظار به طور قابل توجهی کمتر مثبت در مورد پتانسیل AM به منظور کمک به افق 2020 اهداف سیاست نوآوری (اتحادیه اروپا، 2014) پرورش R & D و آموزش و پرورش و همچنین به عنوان حفاظت از محیط زیست است. علاوه بر این، یک مقایسه مشابه با کارشناسان نشان می دهد که عموم مردم انتظارات به طور قابل توجه کمتر مثبت در مورد پتانسیل سهم ده ساله AM به R & D و آموزش و پرورش دارند.در سطح متمرکز ما می توانیم تفاوت معنی داری بین انتظارات از کارشناسان، و کسانی که از سیاست گذاران و عموم مردم به ترتیب، با توجه به مقیاس بزرگ اهداف سیاست برای اشتغال و کاهش فقر و محرومیت اجتماعی را شناسایی کنیم. و با این حال، یک لیست طولانی از اهداف سیاست تک زیر (به عنوان مثال، ایجاد شغل، تقویت نوآوری و بهره وری انرژی) را نشان می دهد که تفاوت معنی دار جالبی در سطح جداگانه وجود دارد.



 در صورتی که جهت یک موضوع نیاز به اطلاعات خود مخاطبتان دارید، از ملاقات رو در رو استفاده کنید.10. از آنجا که هرگونه اختلاف جدی یا عدم اعتماد میان طرفین مذاکره، سبب افزایش احتمال بازنده شدن هردو طرف می گردد، بکوشید تا در حد امکان میان خود و مخاطبتان، حسن نیت ایجاد گردد زیرا این مطلب تاثیر بسزابی در رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت طرفین دارد.
 پیش از اینکه درست جوانب موضوع را بسنجید، راجع به آن سخنی بر زبان نیاورید. به همین منظور می توانید به صورتی غیر آشکار از تکنیک های وقت کشی استفاده کنید. به عنوان مثال از ماشین حساب استفاده کنید یا تلفن بزنید.
 به نحوی سخن بگویید و رفتار کنید که طرف مقابلتان اطمینان حاصل نماید که مذاکره روندی مناسب دارد و در انتها مذاکره به برد – برد ختم می شود. به همین منظور می توانید از عباراتی نظیر: "توافق خوبی است؛ منصفانه است؛ پیشنهاد خوبی است؛ بگذارید به این شکل انجام دهیم و..." استفاده کنید.
در حین مذاکره به صورت سرسختانه بر یک موضوع پافشاری کردن یا علنی نمودن اختلاف نظرها سبب به بن بست رسیدن مذاکره می گردد.
14. کم حرف باشید.
 از آنجا که سکوت می تواند شخصیت شما را پررنگ تر نشان دهد و طرف مقابلتان را شکست دهد، پس از اینکه در حین مذاکره توصیه واضحی را مطرح نمودی، از مخاطب خود بپرسید: "خب شما چه فکر می کنید؟" و سپس سکوت کنید و منتظر بمانید.
 زمان خودتان و مخاطبتان را جهت توضیحاتی که از آن ها اطلاع دارد، هدر ندهید.

و معروف آن است که رسول خدا(ص) در آن شب در خانه ام‌هانی دختر ابیطالب بود و از آنجا به معراج رفت و مجموع مدتی که آن
 حضرت به سرزمین بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و آسمانها رفت و بازگشت از یک شب بیشتر طول نکشید، به طوری که صبح آن
 شب را در همان خانه بود و در تفسیر عیاشی است که امام صادق(ع) فرمود: رسول خدا(ص) نماز عشاء و نماز صبح را در مکه خواند،
 یعنی اسراء و معراج در این فاصله اتفاق افتاد و در روایات به اختلاف عبارت از رسول خدا(ص) و ائمه ‏معصومین روایت ‏شده که
 فرمودند:
جبرئیل در آن شب بر آن حضرت نازل شد و مرکبی را که نامش‏ «براق‏»(2) بود برای او آورد و رسول خدا(ص) بر آن سوار شده و به
 سوی بیت‌المقدس حرکت کرد و در راه در چند نقطه ایستاد و نماز گزارد، یکی در مدینه و هجرتگاهی که سالهای بعد رسول خدا(ص)
 بدانجا هجرت فرمود، یکی هم مسجد کوفه، دیگر در طور سینا و بیت‌اللحم - زادگاه حضرت عیسی(ع) - و سپس وارد مسجد اقصی
 شد و در آنجا نماز گزارده و از آنجا به آسمان رفت.
و بر طبق روایاتی که صدوق(ره) و دیگران نقل کرده‏اند از جمله جاهایی را که آن حضرت در هنگام سیر بر بالای زمین مشاهده فرمود
 سرزمین قم بود که به صورت بقعه‏ای می‏درخشید و چون از جبرئیل نام آن نقطه را پرسید پاسخ داد: اینجا سرزمین قم است که بندگان
 مؤمن و شیعیان اهل بیت تو در اینجا گرد می‏آیند و انتظار فرج دارند و سختیها و اندوهها بر آنها وارد خواهد شد.
و نیز در روایات آمده که در آن شب دنیا به صورت زنی زیبا و آرایش کرده خود را بر آن حضرت عرضه کرد ولی رسول خدا(ص) بدو
 توجهی نکرده و از وی درگذشت

رقابت: فشار رقابتی تصمیم گیری را مشکل می‌کند
دلایل نیاز به سیستم های مکانیزه حمایت از تصمیم گیری: 
1)   محدودیتهای فکری بشر در پردازش وذخیره سازی: چون توانایی ذهن بشر در پردازش ذخیره ودسترسی به اطلاعات محدود است با استفاده ازاین سیستمها می توانیم این محدودیت را برطرف کنیم.
2)   محدودیتهای دانش: اگر برای حل یک مساله نیاز به اطلاعات ودانشهای متنوعی باشد توانائی یک فرد در حل ان مسئله محدود میباشدواگر بخواهیم از چندین متخصص در هر زمینه استفاده کنیم هماهنگی وارتباط بین این افراد مشکل خواهد بود.سیستمهای کامپیوتری این مشکلات را حل کرده ومی توانند به سرعت به حجم زیادی اطلاعات دسترسی پیدا کرده وانها راپردازش کنند همچنین میتوانند هماهنگی وارتباط بین ان افراد را اسان کنند.
3)   کاهش هزینه: حمایت کامپیوتری باعث کاهش تعداد افراد گروه می شود وامکان برقراری ارتباط از مناطق مختلف را برای اعضای گروه فراهم می سازد و همچنین باعث افزایش بهره وری بخش ستادی میشود که همه این موارد منجر به کاهش هزینه خواهد شد.
4)   حمایت فنی: کامپیوترها می توانند به سرعت وبه شکل مقرون به صرفه ای داده های لازم را جستجو وذخیره کنند یا انتقال دهند. 
5)    حمایت از کیفیت: سیستمهای کامپیوتری با اجرای سریع شبیه سازیهای پیچیده به مدیران کمک میکنند تا امکانها و راهکارهای گوناگون را بررسی وتاثیرات مختلف را به سرعت ومقرون به صرفه ارزیابی کنند واز این طریق کیفیت تصمیمها را بالا ببرند.
6)    حاشیه رقابت_مهندسی مجدد فرایندها واختیارات: فناوریهای کامپیوتری در زمینه فشارهای رقابتی وتغییر در وضعیت عملیات سازمان ، مهندسی مجدد فرایندها وساختارها ، اختیارات کارکنان ونواوریها به مدیران اختیارهایی اعطا وانها را در اخذ تصمیم درست وسریع یاری می کنند
فناوریهای اصلی پشتیبانی از تصمیم:
•   سیستم حمایت از تصمیم (DSS) 
•   سیستم حمایت از تصمیم گروهی(GDSS) 
•   سیستمهای اطلاعات مدیریت عالی(EIS)
•   سیستمهای خبره(ES)
•   شبکه های عصبی مصنوعی(ANN)
•   سیستمهای حمایت ترکیبی(MSS) 

تعیین چهارچوبی برای پشتیبانی از تصمیم :
فرایندهای تصمیم گیری شامل سه نوع تصمیمات ساختار یافته (قابل برنامه ریزی) ، نیمه ساختار یافته ،ساختار نیافته(غیر قابل برنامه ریزی) است . فعالیتهای مدیریت نیز شامل سه قسمت برنامه استراتزیک، کنترل مدیریت، کنترل عملیاتی می باشد. از ترکیب این تصمیمات وفعالیتها حالتهای مختلفی بوجود می اید که برای هر حالت یک یا چند سیستم اطلاعاتی جوابگو می باشد.برای مثال زمانیکه تصمیم از نوع ساخت یافته باشد سیستمهای MIS، OR، TPS، DP جوابگو است یا اگر نیمه ساخت یافته باشد DSS مناسب می باشد.


ترفند 4 : طرف مقابل به صورت زیرکانه مکانی را جهت برگزاری جلسه برمی گزیند که در طول مذاکره به شما اضطراب و استرس وارد شود و میزان تحمل و طاقتتان جهت انجام یک مذاکره طولانی کاهش یابد.به عنوان مثال،جلسه را در مکانی پر تردد و شلوغ برگزار می کند یا به منظور خسته کردن شما و قراردادنتان در موضع ضعف نوع چیدمان جلسه را به نحوی ترتیب می دهد که شما در سطحی پایین تر از خودش،در مقابل نور یا یک تصویر مضطرب کننده و دارای تاُثیر منفی قرار بگیرید تا به وی امتیاز بدهید.
راه حل پیشنهادی: در برابر سوُالاتی نظیر "تمایل دارید مذاکرات در دفتر شما انجام گیرد یا در دفتر ما یا در مکانی بی طرف؟" حساس باشید.آگاه باشید که ممکن است تمامی این شرایط به نحوی طراحی شده باشد که شما را وارد سازد به توافق برسید و امتیاز بدهید. موقعیت ها را تحلیل کنید،درنگ نکنید و آنچه به نظرتان منطقی و صحیح می رسد را به صورتی قاطعانه و صریح بیان نمایید.به عنوان مثال،به صراحت از طرف مقابل خود بخواهید که مثلاً پرده را بکشد یا محل شما را تغییر دهد و تا زمانی که شرایط مذاکره اصلاح مشود،به هیچ وجه مذاکره را آغاز نکنید.

یافته های استنباطی برای متغیرهای جانبی، شامل آزمون کای دو می باشد که برای کلیه ی متغیرهای مورد مطالعه در این پژوهش در جدول8 ارائه شده است شامل: رده شغلی، سطح تحصیالت، نوع رشته تحصیلی، سابقه کار و سن. • فرضیه ی اول: بین کاربرد MIS و برنامه ریزی منابع انسانی ارتباط معناداری وجود دارد. • فرضیه ی دوم: بین کاربرد MIS و جذب منابع انسانی ارتباط معناداری وجود دارد. • فرضیه ی سوم: بین کاربرد MIS و آموزش منابع انسانی ارتباط معناداری وجود دارد. • فرضیه ی چهارم: بین کاربرد MIS و جبران خدمات ارتباط معناداری وجود دارد. • فرضیه ی پنجم: بین کاربرد MIS و ارزشیابی عملکرد ارتباط معناداری وجود دارد. • فرضیه ی ششم: بین کاربرد MIS و خروج منابع انسانی ارتباط معناداری وجود دارد. جدول8:آزمون کای دو برای متغیرهای جانبی و فرضیه های اول تا ششم فرضیه اول فرضیه دوم فرضیه سوم فرضیه چهارم فرضیه پنجم فرضیه ششم 63 12 9.78 *5 *توضیحات مربوط به جدول:1 : رده ی شغلی 7 :تحصیالت 3 :نوع رشته ی تحصیلی 4 :سابقه کار 5 :سن برای نمونه، در مورد رده ی شغلی و فرضیه ی اول)کاربرد سیستم های اطالعات مدیریت با برنامه ریزی منابع انسانی ارتباط معنا داری دارد( داریم: 18 نوع رده ی شغلی با میزان امتیازات فرضیه ی اول ارتباط معناداری ندارد=0
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد